22 października 2012

Przepiśnik

W sobotę byłam na miłym spotkaniu z dwiema koleżankami z liceum. Mamy taką swoją tradycję spotkań na pizzy z okazji urodzin każdej z nas - umawiamy się zawsze w soboty, w samo południe, w tej samej cieszyńskiej pizzerii, przy tym samym stoliku nawet (biada temu, który nam go akurat zajmie!). Spotkania czasem zupełnie nie pokrywają się z faktyczną datą naszych urodzin, zdarzyło nam się na przykład świętować moje grudniowe urodziny w czerwcu :) Pozdrawiam przy okazji D. i K., które czasem tu zaglądają :)

Przepiśnik, który dziś prezentuję, był dodatkiem do prezentu dla D., na której urodzinach spotkałyśmy się w sobotę właśnie. 





Zaczęłam od wykonania okładek - wykorzystałam tekturę z recyklingu, którą okleiłam czerwonym blokiem technicznym. Do ich ozdobienia użyłam papierów Galerii Papieru z kolekcji "Herbatka dla dwojga", swój debiut miała też papierowa koronka z Empiku i czerwony tusz pigmentowy ze scrap.com.pl - część mojej nagrody szpiegowskiej :) Do środka włożyłam 50 kartek na kulinarne zapiski, na pierwszej stronie umieściłam mój ulubiony przepis na ciasto, o ten: klik! Zachęcam do wypróbowania, zaraziłam nim już wiele osób i chyba każdemu wyszło i smakowało :)

Myślę, że przepiśnik to fajny pomysł na prezent, z pewnością jeszcze niejeden wyjdzie spod moich rąk :)

5 komentarzy:

  1. Baaardzo fajny ;-) Na jednym z babskich spotkań dostałam przepiśnik ;-) i żal go używać ;-0)))

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczny przepiśnik:) moje spotkania urodzinowe z koleżanką podobnie się odbywają:)tego przepisu szukałam dość długo także dzięki:)zapraszam na moje candy.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja też się muszę zarazić :) Przepiśnik to fajny pomysł na prezent, na pewno będzie się podobał :) A spotkania - ładują baterie jak nic innego, prawda? Serdecznie pozdrawiam, Paolla :*:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiśnik rewelacja a ja jeszcze podejrzałam recepturę na ciasto... wykorzystam wraz z kruszonką dla leniwych ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń