25 października 2012

Mania stemplowania...

...czyli syndrom Reksia - taka przypadłość złapała mnie podczas robienia poniższej kartki :) To kartka urodzinowa dla mężczyzny w średnim wieku. Nie bardzo miałam na nią pomysł, ale szukając inspiracji w sieci natknęłam się na kartkę z zegarem, przypomniałam sobie, że mam stempel z zegarem właśnie i że mogę go wykorzystać (mam nadzieję, że mężczyzna, do którego jest adresowana ta praca, nie poczuje się urażony umieszczeniem na niej symbolu związanego z upływem czasu... w przypadku kartki dla kobiety nie zaryzykowałabym :D). Gdy wyjęłam już z szafki wszystkie moje stemple, postanowiłam wykorzystać pomysł na stemplowane tło, które gościło już w tej pracy: KLIK! Poszczególne elementy umieściłam na kosteczkach dystansowych, dodałam kropki Liqiud Pearls na zegarze i ćwieki imitujące śruby - myślę, że tyle ozdób w męskiej kartce to ilość wystarczająca.




Użyte w pracy stemple, tusze i perełki w płynie pochodzą ze scrap.com.pl.

7 komentarzy:

  1. Pięknie wyszła! Myślę, że jak na męską kartkę ozdób jest akurat. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały pomysł! Kartka bardzo efektowna i ciekawa, można za każdym razem coś nowego wypatrzeć na niej... To lubię :) Świetną "kropką nad i" są ćwieki, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna karteczka męska:)pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest! Naprawdę się napracowałaś ale efekt jest niesamowity,prawdziwa męska karteczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka idealna dla mężczyzny. A ja podziwiam tło! Piękne!

    OdpowiedzUsuń