29 maja 2012

Ślubna kopertówka i echa zlotu

Kolejna porcja zlotowych prac konkursowych :)

Na konkurs sklepu BerisArt (kartka z minimum 3 kwiatkami) przygotowałam ślubną kopertówkę. Przeszycia są dramatyczne (co gorsze fragmenty zamaskowałam, tyłu kartki wolę nie pokazywać wcale) - maszyna nie chciała ze mną współpracować, a winną okazała się być... tępa igła. 




Tu moja praca w towarzystwie innych zgłoszonych do konkursu :) (zdjęcie zaczerpnięte z bloga sklepu BerisArt)


Przygotowałam też tag z pozytywnym przesłaniem na konkurs sklepu Rapakivi, zapomniałam go jednak uwiecznić na zdjęciu - na zakończenie zlotu podarowałam go Pandce, która w zamian dała mi na pamiątkę swój piękny tag:



Emocje związane z cieszyńskim spotkaniem jeszcze nie opadły, a poczta zapewnia mi kolejne :) Wczoraj i dziś dotarły do mnie przesyłki z ostatnimi wygranym w candy. Od Bligu dostałam duży zestaw papierów:


a z Bloga Pomorskiego przyleciał do mnie taki zestaw do szycia:


Z materiału w konie w najbliższym czasie powstanie poszewka na poduszkę - idealnie skomponuje się z beżowo-szarymi poduszkami i narzutą na mojej kanapie :)


Na koniec jeszcze fragment zlotowej fotorelacji scrap.comu :)

- ogłoszenie wyników konkursu na scrap i Endi z moją skromną pracą, która zajęła 2 miejsce:


- zdjęcie pt. "gdzie jest Paolla?" odp: buszuje u Rae ;) 

 

3 komentarze:

  1. No to gratulacje ;)))
    A kopertówka CUDNA, Ty nie buszuj - tylko musisz mieć jakiś "pstryk" z tego zlotu ;))))

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna kopertówka:)gratuluję nagrody:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prace piękne , więc nagrody nie dziwią ;-) Gratuluję również wygranej Candy w Szufladzie ;-)

    OdpowiedzUsuń