31 maja 2012

Lift pracy Rudlis

Po raz pierwszy zabrałam się za liftowanie - za sprawą wyzwania Silesian Craft zainspirowałam się piękną kartką Rudlis. A że na wykorzystanie czekał nowozakupiony w Cieszynie motylkowy wykrojnik, motywacja była podwójna ;)






Napis na pudełku to odbity latarniowym tuszem stempel ze scrap.com.pl.

***

Scrapowe szczęście w losowaniach mnie nie opuszcza - tym razem udało mi się zgarnąć nagrodę w Szufladzie :) Może rzeczywiście czas zacząć grać w Lotto? :D

Pozdrawiam  wszystkich zaglądających i komentujących!

6 komentarzy:

  1. Pięknie, tak delikatnie ;) a w pudełku to juz rewelacyjnie się prezentuje ;)
    Zazdroszczę szczęścia w losowaniach :]

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję wygranego candy w szufladzie :) pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatna karteczka, takie lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękkna! taka subtelna i delikatna

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem i gratuluję kreatywności! Scrap to wieeelka kraina i im więcej uczę się na ten temat, tym wydaje mi si, że mniej wiem:) Ostatnio robiłam tabliczki postarzane z fotografiami pinupów Elvgrena - rewelacyjna zabawa a efekt przeszedł moje (jako laika) najśmielsze oczekiwania:) Trzymam kciuki, żeby wena Cię nie opuszczała i obiecuję często zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń