18 lutego 2012

Podsumowanie miłosnej książeczki

, koTo już niestety ostatni tag miłosnej książeczki Craft Artwork... Temat na zakończenie to "Kieszeń pełna wspomnień":


Zbliżenie na obowiązkową kieszonkę:


Całująca się para jest elementem ruchomym:


Tagi otrzymały okładkę z gołą babą ;) wykonaną z wycinków z lutowego Twojego Stylu:


Poniżej zestawienia całości:



Świetnie się bawiłam tą formą i tematami, udało mi się konsekwentnie trzymać gazetowych wycinków, dzięki czemu książeczka jest dość spójna.

Przy okazji pokażę też szybką kartkę na 8 urodziny chłopca, którą zrobiłam kilka dni temu. Jest zupełnie płaska, aby bezpiecznie dotarła do młodego jubilata w zwykłej kopercie, jedyną ozdobą oprócz papieru jest glossy accent na szybach samochodu.
 

Na koniec trochę chwalenia się - moja romantyczna ramka została wyróżniona w Kreatywnym Polu, zostałam tym samym zaproszona do kolejnego wyzwania Ewik jako gościnna projektantka :)


8 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia ;D Widać pomysł na płótno był strzałem w 10! Super.

    OdpowiedzUsuń
  2. czytałam właśnie na blogu w Kreatywnym Polu że zostałaś wyróżniona gratulacje:)przepiękny miłosny tag a karteczka super:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie będę ukrywała, że z niecierpliwością czekałam na Twoją książeczkę tagową- w całości :)
    Warto było czekać! Nie wiem, czy mówiłam ci podoba mi się interpretacja tematu, kształt tagów :) - piękna całość!!!
    Super okładka! Pozdo!
    PS gratuluję wyróżnienia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje gratulacje!!
    Bardzo, bardzo podoba mi się ta spójność książeczki. Wszystkie elementy różnią się a jednak do siebie pasują - jesteś niesamowita! A kolaże są bossskie, hihi
    Samochodzik również śliczny, szybki wyglądają jak prawdziwe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. 'Twój Styl' rządzi;) Wygląda na to, że Twój egzemplarz jest już nieźle poharatany, ha ha;) Wyszedł Ci piękny miłosny żurnal;)
    Gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudnie klimatyczna wyszła całość!!:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaskrawe akcenty na tle szarości! - moje ulubione zestawienie. Ciekawa, intrygująca seria.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyróżnienia;-) Tagami jestem zachwycona:-)

    OdpowiedzUsuń