15 października 2014

Szybkie męskie kartki

Mam wrażenie, że dla wielu z nas wykonanie kartki przeznaczonej dla mężczyzny jest o wiele trudniejsze niż dla kobiety - ja też często ma problem z wymyśleniem czegoś ciekawego. Dziś chciałabym zaprezentować dwie kartki, które zrobiłam z okazji urodzin kuzyna - powstały naprawdę błyskawicznie!

Pierwsza z nich - tradycyjna kartka. Zawiera niewiele elementów, by nie przysłonić pięknego papieru w samochody. Jako smaczek dodałam ćwieki-śrubki i tekturki-zębatki potuszowane na czarno i pokryte Crackle Accent:




Kartkę zgłaszam do wyzwania "U jak urodziny" w Kartkowym ABC.



Druga to kopertówka zamykana papierową opaską. Użyłam tego samego papieru, co w poprzedniej pracy. Ramka na opasce pochodzi z Eko-deco (klik!), została delikatnie potuszowana i pokryta Crackle Accent.




A Wy jakie macie sposoby na męskie kartki? Chętnie się zainspiruję :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz