1 sierpnia 2014

Dwa sposoby dekorowania drewnianych napisów

Napisy czy pojedyncze litery wycięte z drewna to modne w ostatnim czasie gadżety w wystroju wnętrz. Pięknie się prezentują bez jakichkolwiek zabiegów, można je też malować, oklejać, dekorować w dowolny sposób. Chciałabym przedstawić dwa sposoby ozdabiania takich napisów, które bez problemu wykona każda osoba zajmująca się scrapbookingiem, użyłam bowiem środków z warsztatu scraperki :)



Moje napisy pochodzą ze sklepu Eko-deco, są świetnie wykonane i kosztują jedyne 5zł za sztukę! Bezpośrednie linki do produktów: napis love, napis home.

Napis HOME pomalowałam białą akrylową pastą strukturalną (ale myślę, że sprawdziłaby się również farba akrylowa czy gesso), a następnie pokryłam preparatem Crackle Accents.



Tak prezentuje się umieszczony na mojej tablicy pele-mele (tutorial, jak wykonać taką tablicę samemu, znajdziecie tutaj: klik!):


Napis LOVE natomiast ubrałam w papier scrapowy. Odrysowałam napis na papierze, dokładnie wycięłam, brzegi potuszowałam Distressem i przykleiłam do drewna. Napis może też służyć jako szablon - myślę, że jeszcze niejeden raz odrysuję od niego słowo, wytnę i użyję w jakiejś pracy :)


Słówko ozdobiło moją galerię zdjęć nad kanapą:


 
Mam nadzieję, że moje pomysły zainspirują któregoś z czytelników do wykonania podobnej dekoracji w swoim domu :)

Pozdrawiam! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz