25 maja 2013

Zestaw komunijny - album i kartka

W prezencie komunijnym dla mojej chrześnicy przygotowałam album na zdjęcia upamiętniające to ważne wydarzenie. Jako bazę wykorzystałam gotowy album tradycyjny o wymiarach 24x24cm, przygotowałam też pudełko, z którym nieźle się namęczyłam... Ale o tym później, najpierw zdjęcia:









Przekonałam się, że beermata nie jest dobrym tworzywem do składania pudełek - przy próbie zginania tektura pękała, ale udało mi się uratować pracę. Wszystkie miejsca zgięć zabezpieczyłam matową taśmą klejącą Scotch, a następnie zamaskowałam szarą taśmą dekoracyjną w kropki. Pudełko okleiłam zwykłym białym papierem z bloku technicznego i ozdobiłam wycinankami i tekturkami.

Album wraz z pudełkiem brał udział w konkursie Magicznej Kartki na cieszyńskim zlocie (praca z co najmniej 5 tekturowymi wycinankami) i zdobył 3 nagrodę - 10 pięknych papierów Magicznej Kartki :)

Do kompletu zrobiłam kartkę:




 

3 komentarze:

  1. Zestaw Komunijny stworzyłaś fantastyczny, zarówno w kolorystyce jak i w pomysłowości użytych dodatków. Widziałam i zachwycałam się :) Pudełko równie piękne, choć wymagało tyle pracy ale warto było! Karteczka do kompletu delikatna, a pudełeczko idealne. Pozdrawiam. Miło było Cię widzieć na zlocie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne prace!! Wszystko ze sobą współgra - po prostu majstersztyk.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziwię się nagrody, stworzyłaś śliczny komplet!

    OdpowiedzUsuń