17 lutego 2013

Drewno from las


Na portalu Scrapujących Polek trwa Portal Party z działem LO/scrap. Projektantki przygotowały dla użytkowników świetne wyzwania, które zaowocowały u mnie czymś niebywałym - w ciągu 24 godzin spłodziłam aż 3 scrapy! Dziś pierwszy z nich.


Poniższą pracę wykonałam na wyzwanie pt. "Oto ja". Należało użyć własnego zdjęcia, masek i skorzystać z co najmniej 2 kursów opublikowanych na portalu. Od dawna chciałam oscrapować zdjęcie z wakacji w Pieninach, na którym pozuję na tle sterty pieczołowicie ułożonego drewna. To wyzwanie było świetną okazją :) Wyjęłam z pudła "drewniany" papier, jako maska posłużył mi kawałek siatki, przez który potuszowałam brzegi bazy, i szablon z literami - przy jego pomocy powstał napis "drewno". Kwiatki wycięłam wykrojnikiem z kawałka lnu i usztywniłam bezbarwną pastą akrylową. Krawędzie papieru nieco postarzyłam i poszarpałam. Oto efekt tych wszystkich zabiegów:







"Drewniany" papier i wszystkie użyte w pracy tusze pochodzą stąd: klik!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz