11 czerwca 2012

Wiosenny tag

Jakiś czas temu wykonałam serię wiosennych tagów w ramach wyzwania na blogu Craft Artwork. Brakowało im okładki, jakoś nie mogłam się zebrać do jej wykonania, aż wczoraj zainspirowało mnie wyzwanie na blogu CraftHouse, gdzie wykonać należało właśnie wiosennego taga. W ten sposób zyskałam okładkę :)



Odbiega ona nieco stylem od dotychczasowych tagów o zdecydowanych, soczystych kolorach - jest delikatna, pastelowa. No i bez gazetowych wycinków... Namachałam się jednak nożyczkami, wycinając te misterne kwiatki ;) Motylki wycięte za to maszynką Cuttlebug i przyozdobione perełkami w płynie.

Pozdrowienia dla wszystkich zaglądających!

4 komentarze:

  1. piękny Tag a całość ładnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Yyyy, nawycinałaś się FAKT, ale ja wciąż mam w pamięci Twoją torebkę - hihihi - tam to dopiero było szaleństwo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tag! I przy okazji książeczkę tagową ukończyłaś :)
    Ale się na-cięłaś, kiedyś wycinałam jedną taka gałązkę i ...w połowie zrezygnowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Grechuta dobry w każdej formie :) Tag rewelacyjnie pasuje do okrzyku z piosenki:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń