15 maja 2012

Bliźniacze komunijne

Wczoraj i dziś powstały na moim biurku dwie bliźniaczo do siebie podobne kartki z okazji Pierwszej Komunii dla chłopców (nie bliźniaków, zupełnie dla siebie obcych - tylko kartki podobne;). Wykorzystałam resztki niebieskich papierów UHKowych oraz dwa pomysły znalezione na blogu Galerii Papieru - na rozetkę i nową dla mnie formę pudełka

Kartka dla pierwszego chłopca:






I dla drugiego:



Chyba czas uzupełnić zapas niebieskich Sklepów Cynamonowych - są idealne do delikatnych prac chłopięcych na specjalne okazje.

A dziś spotkało mnie szczęście w losowaniu na Blogu Pomorskim - wygrałam Szyte Candy :)

Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających!

3 komentarze:

  1. Przepiękne pudełka, nie widziałam jeszcze takich.
    Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej! Pudełkami już się zachwycałam i tak sobie myślę,że muszę spróbować bo pomysł naprawdę ciekawy:)Twoje wyszły bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej (ja strzeliłam filcowe candy :)))
    A karteczki i pudełeczka są po prostu prześliczne.

    OdpowiedzUsuń