9 stycznia 2012

Turkusowe wycinanki

Zrobiłam niedawno porządki w pudełkach z papierami i uzbierałam całą teczkę ścinek z papieru wizytówkowego - utylizuję je w wolnych chwilach, przepuszczając przez Cuttlebuga ;) (planuję małe rozdawnictwo w najbliższych tygodniach, nie tylko wycinankowe, więc bądźcie gotowi!). Dzisiejsza kartka jest więc mocno wykrojnikowa. 
Róże zrobiłam własnoręcznie według kursu Asi, użyłam właśnie papieru wizytówkowego, wycinałam przy pomocy tych dwóch wykrojników: [klik! i klik!]. W przypadku drugiego wykrojnika dodatkowo rozcinałam lekko płatki, aby można je było mocniej wywijać. Bardzo spodobało mi się robienie tych różyczek i produkuję je prawie na skalę masową :) (też będą do wygrania!)
Czas na zdjęcia kartki, wykorzystałam papiery z kolekcji "Radość lata" kupionej w scrap.com.pl ("Motyle na łące", "Piknik" i niedostępny teraz papier "Sukienka w groszki"):




Reszta zdjęć już niestety w sztucznym świetle:



***
Na koniec mały candy-informator:

7 dots studio prezentuje nową kolekcję papierów "Wonderland", które będzie można kupić na początku lutego, a już teraz można je wygrać w candy :) Mój zdecydowany faworyt to ten piękny papier:


Magiczna Kartka też ogłasza candy z okazji otwarcia swojego sklepiku. Szczęśliwiec będzie mógł wybrać 10 dowolnych arkuszy papierów!

***
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny!

3 komentarze:

  1. KARTKA JEST BARDZO ŁADNA,DELIKATNA!
    A RÓZYCZKAMI JESTEM ZAUROCZONA-REWELACYJNIE CI WYCHODZĄ!!!!POZDRAWIAM SERDECZNIE!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam, też mam tą kolekcję :D Chomikuję, to znaczy pandkuję ją sobie na Wielkanoc. A kwiatuszki świetnie wyszły, widzę że nie tylko ja, jak się dobiorę (wreszcie!) do papierów, to robię je masowo :) Tylko, że ja bez wykrojników... Ale tam, ciągle mówię, że jak nawet kupiłabym maszynkę, to zbankrutowałabym na wykrojnikach :D
    Ps. Ta kolekcja Finn będzie bosssska... Papiery bardzo mi się podobają, ale jakoś tak nie mam na nie pomysłu, żeby do czegoś użyć. Chciałabym się chyba tylko na nie gapić.
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Choruję ostatnio na turkusowe dzieło! Twoja kartka prosta i taka mi się podoba! Zaraz spojrzę na kursik ;-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń