3 października 2011

Urodzinowy patchwork

Kartka wykonana z myślą o 77 urodzinach pewnej pani. Posłużyłam się paletą barw z #39 wyzwania Szuflady (kolory: róż, brąz, niebieski).



Tłem kartki jest papierowy patchwork - zestawiłam se sobą pasujące do siebie resztki papierów scrapbookingowych (kupione na samym początku przygody z robieniem kartek paski w dziwnym rozmiarze 5cmx30cm), pocięłam w równe kwadraty, przykleiłam do granatowego kartonu i przeszyłam na maszynie ściegiem zygzakowym. Mam nadzieję, że tak wykonane tło kwalifikuje się do wyzwania #12 w scrapki.pl.

P.S. Scrapowe Lowe rozdaje piękne zestawy, zajrzyjcie koniecznie! KLIK!

4 komentarze:

  1. Świetna kartka!
    Dziękuje za zgłoszenie jej do szufladowego wyzwania.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudowna kartka!
    PS. Dziękuję za wzięcie udziału w moim candy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna karteczka. Ten patchwork mnie zachwycił.
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu.
    Pozdrawiam
    Kaśka DT Szuflada

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczna karteczka:)dziękuję za udział w candy pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń