20 lipca 2014

Ślubne wizytówki

Witajcie w ten upalny wieczór!
Dziś chciałabym przedstawić prosty pomysł na wykonanie winietek dla Młodej Pary - można nimi oznaczyć miejsca nowożeńców na przyjęciu weselnym, mogą też być ciekawymi rekwizytami do wykorzystania podczas ślubnej sesji fotograficznej.
 
Do ich wykonania wykorzystałam materiały pochodzące ze sklepu Eko-deco: drewniane tabliczki na patyku oraz drewniane napisy "mąż" i "żona". Elementy drewniane pomalowałam białą pastą akrylową, dodałam też etykietki z kawałka scrapowego papieru, połączyłam wszystko przy pomocy odrobiny kleju Magic i ozdoby gotowe :)






5 komentarzy:

  1. Świetne! Proste a bardzo pięknie się prezentują, bardzo lubię ten niebieski papier :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń