26 stycznia 2014

Kartki z zagiętym rogiem

Pamiętam, że taki typ kartki był jednym z pierwszych, jakie wpadły mi w oko na początku mojej przygody ze scrapbookingiem, jednak do tej pory jakoś nie miałam okazji wykonać podobnej samodzielnie. Obawiałam się przede wszystkim kompozycji kwiatowej w zagiętym narożniku - nie czuję się zbyt mocna w układaniu kwiatków. Gdy w końcu zmierzyłam się z tym wyzwaniem, efekt mnie całkiem zadowolił i dzień po dniu powstały dwie kartki z zagiętym rogiem :) Myślę, że jeszcze nie raz zrobię podobne, muszę tylko uzupełnić zapas kwiatków ;)

Zapraszam do obejrzenia zdjęć!





Stempel i tusze pochodzą ze scrap.com.pl
 

7 komentarzy:

  1. Piękne! Świetnie wygląda taka kieszonka pełna kwiatów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewo :) Bardzo podoba mi się określenie "kieszonka pełna kwiatów" - kartka z zagiętym rogiem jest takie mało romantyczne, a nie potrafiłam tego inaczej nazwać :)

      Usuń
  2. Super! U mnie też były jednymi z pierwszych, z tym, że nie spodobały mi się i w efekcie nie ma zdjęć na blogu. Ale poćwiczę, podsunęłaś mi pomysł, żeby znowu spróbować :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Magdo :) Mam przeczucie graniczące z pewnością, że ta próba będzie pełnym sukcesem :D

      Usuń
  3. Piękne! Ja od kilku miesięcy biorę się by spróbować zrobić wywijaną karteczkę. Twoje są przepiękne, eleganckie, kwieciste! Cudne. Zostaję u Ciebie na dłużej i zapraszam również do siebie :-) http://magialekanto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuuuudna!!! :) Zainspirowałaś mnie - muszę spróbować zrobić kartkę tego typu :)

    OdpowiedzUsuń