25 listopada 2013

Z gwiazdą betlejemską

Mam szczęście pracować z koleżanką - scraperką :) Główną bohaterką dzisiejszych kartek jest piękny stempel z gwiazdą betlejemską, który pożyczyła mi na weekend właśnie koleżanka z pracy (dzięki jeszcze raz, Monia!). Każdy kwiat składa się z trzech warstw: najpierw odbiłam stempel na zielonym papierze, potem dwa razy na czerwonym (odbitkę musiałam poprawić czarnym markerem, bo mój czarny tusz już dogorywa). Motywy wycięłam i skleiłam w warstwowy kwiat, płatki podklejając kostkami 3D, aby zyskać trójwymiar. W środek wkleiłam złote koraliki (raz były to zielone kryształki). Digi stemple pochodzą od jolagg. Zapraszam do obejrzenia zdjęć gotowych prac:





 
P.S. Chyba niechcący przywołałam śnieg, publikując wczoraj kartki z zimowymi krajobrazami :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz