17 września 2012

Na osiemnastkę wg mapki

Dziś koleżanka z pracy ochrzaniła mnie, że lenię się na blogu :) No to pora zabić w sobie lenia i coś pokazać. 
Kartka powstała z okazji osiemnastych urodzin mojej kuzynki, za schemat posłużyła mapka z aktualnego wyzwania kartkowego na portalu Scrapujących Polek


Podczas produkcji wpadł mi do głowy pomysł na prostą, narożnikową kieszonkę na finansowy prezent z wykrojnikowej wycinanki:


A tu kartka w pudełku - ostatnio bardzo lubię ozdabiać wieczko paskami papieru użytego do dekoracji kartki, podoba mi się ten efekt :)


Użyłam papierów UHK Gallery, cyferek i ramki ze Scrapińca (czy tylko ja zamiast "18" widzę "IS"?) i produktów ze scrap.com.pl (Distressy Old Paper i Frayed Burlap, stempel "Wszystkiego najlepszego")

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających!

2 komentarze:

  1. faktycznie się obijałaś, też miałam Ci już zwracać uwagę ;)
    O.Ś. ;)

    OdpowiedzUsuń