17 sierpnia 2012

Albumy - podziękowania dla rodziców

Przyjaciółka z liceum poprosiła mnie o ozdobienie albumów, które podaruje rodzicom w dniu ślubu jako podziękowanie. Karina kojarzy mi się z błękitem, nie mogło więc zabraknąć tego koloru :)










Wymieszałam papiery AsicyScrap i Galerii Papieru, różyczki i motyle popsikałam samodzielnie zrobioną mgiełką (tym razem wymieszałam wodę, niebieską farbę akwarelową, klej Vicol i sypki cień do powiek), ramkę ornamentowo-roślinną pomalowałam akrylową pastą strukturalną i pokryłam Crackle Accents

Pozdrawiam i znikam na weekend na Dolny Śląsk na zakończenie urlopu :)

5 komentarzy:

  1. Piękne pamiątki pozostaną ...
    Dziękuję za podpowiedź ;D już działa ;D

    Zatem miłego wypoczynku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł i piękne wykonanie. Wzruszająca pamiątka dla rodziców. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń