15 kwietnia 2012

Ślubna kopertówka i coś zamiast kwiatów

Byliśmy wczoraj na ślubie i weselu kolegi z pracy :) Piękna, wzruszająca uroczystość, świetna zabawa w ciekawym miejscu, pyszne jedzenie... Jacku i Olu, jeszcze raz wszystkiego najlepszego!

Na życzenia i finansowy prezent przygotowałam kopertówkę w pastelowych odcieniach zieleni (wg tego kursu: klik!)


Zamiast kwiatów uszyłam dla Młodej Pary komplet poszewek na poduszki. Mam nadzieję, że dobrze im posłużą, np. do określenia, która strona małżeńskiego łoża do kogo należy ;D


Nadruki wykonałam techniką transferu acetonowego (technikę opisywałam w tym poście: klik!). Kolorystyka poduszek całkiem dobrze pasuje do mojej narzuty i patchworkowych poduszek, to chyba znak, że powinnam wykonać jakiś transfer na własne potrzeby ;)

Pozdrawiam serdecznie!

11 komentarzy:

  1. Kopertówka jest śliczna a poszewki wspaniałe i pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi hi , poduszki idealnie pasują do narzuty, musisz sobie takie uszyć :)
    Kopertówka urocza...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za tym kształtem, chociaż może jeszcze się do niego przekonam :) za to poszewki - bomba! Wiązania są niesamowicie pomysłowe, chyba będę musiała wreszcie sprawić sobie maszynę do szycia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęściarze z tych nowożeńców, takie piękne prezenty! Z kursiku na transfer nie omieszkam skorzystać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kopertówka prześliczna a poduchy rewelacja pomysłowe wiązania:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. widzialem ! bardzo ładne !

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z prezentem i piękne wykonanie. Kartka, jak zwykle urocza. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  8. Kopertówka jak najbardziej udana , ale poduchy zachwyciły mnie niesamowicie - cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł z tym prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna kopertówka,poszewki tez oczywiscie bombowe-sama bym takie chciala dostac

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne poduszki :):)
    Przejrzę bloga chętnie:):)
    Zapraszam do siebie :)
    ada

    OdpowiedzUsuń