8 kwietnia 2012

Projekt zaproszenia ślubnego dla Oli

Moja przyjaciółka Ola w wrześniu wychodzi za mąż, przygotowujemy więc razem zaproszenia na jej ślub. Na pomysł formy zaproszenia wpadła Ola, ja tylko znalazłam odpowiednie materiały, pocięłam, poskładałam i posklejałam wszystko razem :) Dodałam od siebie detale - akcent z tyłu i znaczek ma kopercie. Środek będzie bardzo ciekawy - na klapkach nakleimy zdjęcia przyszłej młodej pary, a w centralnej części znajdować się będzie treść zaproszenia.
Gdy tylko projekt zostanie zaakceptowany, ruszamy z produkcją 50 sztuk :D





Pozdrawiam wielkanocnie i życzę radosnego świętowania!

5 komentarzy:

  1. Śliczny projekt, choć przyznam szczerze, że nie pomyślałabym o wstawieniu kratki (bo dobrze widzę?) na zaproszenie ślubne. :) ale prezentują się przepięknie. Szczególnie w całości z kopertami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)

      Jeśli pisząc o kratce masz na myśli wzór papieru, to mylisz się - to są kropki :)

      Usuń
    2. Oho, pięknie kiedy przygląda się nie przybliżając zdjęcia- ale tak bywa, gdy internet wolno działa. Teraz widzę i ciągle ślicznie. Właściwie z kropkami lepiej :PP

      Usuń
  2. Ciekawy pomysł:) Oryginalny, bo bez weselnych akcentów (no może serduszko) i dobrze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie są :) dzięki :*
    O.

    OdpowiedzUsuń