19 marca 2012

Kartka ślubna w bieli

Nim przejdę do prezentacji tytułowej kartki, chciałabym przekazać Wam jeszcze jedną informację dotyczącą wczorajszych wyników candy. Skontaktowały się już ze mną dwie spośród trzech wylosowanych, w tym zwyciężczyni głównej nagrody, Anula, która zaproponowała, że chciałaby podzielić się nagrodą z jeszcze jedną osobą. Bardzo chętnie przystałam na ten pomysł :) Córeczka Anuli wylosowała kolejną osobę spośród tych, które gratulowały zwyciężczyniom w komentarzach pod postem z wynikami candy, a okazała się nią...

...Anja!!!

Gratuluję Ci bardzo i proszę o przysłanie maila z adresem do wysyłki. Otrzymasz wykrojnikowe wycinanki, szydełkowe kwiatki i papierowe serwetki, ja również dorzucę coś od siebie ;)

Anulo, Tobie również dziękuję za ten miły gest :)

***

Poproszono mnie dziś o wykonanie kartki ślubnej dosłownie na wczoraj :)  Czas naglił, postawiłam więc na prostotę i klasyczną biel. Użyłam jedynie papierów wizytówkowych (białego i srebrnego), poszalałam za to z wykrojnikami i wytłaczaniem. Napis jest po niemiecku i oznacza "życzenia ślubne". Kartka ma zostać wysłana pocztą, martwię się nieco o to, czy pudełko wytrzyma tę podróż...




Ponieważ nie użyłam ani skrawka papieru scrapowego, zgłaszam pracę do "Papierowego wyzwania" na blogu Digi Scrap.

18 komentarzy:

  1. Czasem prostota daje naprawdę nieziemski efekt

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka elegancka i piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prosta, ale jaka ładna :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię prostotę.Kartka jest bardzo elegancka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszło ;) To wielka sztuka zrobić kartkę bez przesytu użytych materiałów i osiągnąć taki elegancki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka cudna. Mam sposób na takie wysyłki. Kupuję za 2,80 zł na mojej poczcie kartonowe pudełko (są takie niewielkie zgrabne, akurat do takich kart), bardzo mocne i w tym wysyłam jako paczkę (koszt 11 zł, priorytrtowa). Może i kosztowne, ale nigdy mi się nie zdarzyło aby przesyłka była uszkodzona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Subtelna kartka. Uroczo wygląda. Zgadzam się z Sabką. Lepiej tyćko więcej zapłacić za przesyłkę, ale mieć pewność, że dojdzie w całości :)

    Pozdrawiam,
    joaśka

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosta, elegancka i piękna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Są prześliczne, pozwoliłam sobie na łamach bloga zaprosic Ciebie do zabawy 'kosmetyczne must have' więcej szczegółów na moim blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. :) prosta i piękna i super gest Anuli, ale się dzieje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana pozwoliłam sobie przyznać Ci wyróżnienie. http://mikaartt.blogspot.com/2012/03/wyroznienie.html
    Twoje prace ogromnie mi się podobają. Mam nadzieję, że zechcesz je przyjąć ;)
    pozdrawiam serdecznie,
    Mika :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, co za niespodzianka!
    Nieoczekiwana!
    Bardzo dziękuję :)
    Oczywiście osobno podziękuję także Anuli.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapomniałam :)
    Kartka elegancka. Pięknie wygląda ten tłoczony wzór.
    A co do wysyłki, to pomysł z gotowym pudełkiem jest niezły. Ale ja kiedyś już wysyłałam taką pracę w pudełku i sama zrobiłam z grubszego kartonu nieco większą szufladkę, wsunęłam pudełeczko i całość spakowałam do bąbelkowej koperty. Na wierzchu zaznaczyłam, że szkło i obchodzili się jak z jajkiem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak cudownie ;) - jak ktoś się dzieli...
    Karteczka wyszła pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna,idealnie ślubna:))
    dziękuję za udział w wyzwaniu i zapraszam do głosowania :)
    Aśko DT digi-scrap

    OdpowiedzUsuń