19 grudnia 2011

W betlejemskiej stajence

Witam po kilkudniowej przerwie - zajmowały mnie bardziej prozaiczne czynności przedświąteczne, na scrapbooking było niewiele czasu. Wracam z kartką świąteczną na specjalne zamówienie - miała być tradycyjna, zawierać religijny symbol świąt. Zdecydowałam się na ciekawą formę kartki - trifold window card (jak zwykle podpatruję Asię).






Robiąc zdjęcia, chyba chwilowo oślepłam - wyszły paskudne, nieostre, jednak kartka poszła już w świat, więc tego nie naprawię. Mimo to zgłaszam pracę do wyzwania na blogu Stonogi.pl, którego tematem jest nietypowa kartka świąteczna, oraz do wyzwania "Święta" na blogu Digi Scrap.


Królik z tego postu natomiast przeszedł małą metamorfozę - zyskał wyhaftowane przeze mnie nieco koślawo imię :)




Na koniec trochę chwalenia się - mój wizytownik został wyróżniony w wyzwaniu na blogu HopmArt, z czego się niesamowicie cieszę! :D



Pozdrawiam wszystkich zaglądających!

6 komentarzy:

  1. Jak koślawo, jak koślawo? Bardzo ładnie wyhaftowane! :D
    Gratuluję wyróżnienia, naprawę bardzo mi się Twój wizytownik podobał. Karteczka faktycznie nietypowa. Ja już nie mam czasu na ich robienie :( I tak jestem z wszystkim do tyłu, ech.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia :)
    Adaś jest słodki :) Bardzo ładna i pomysłowa kartka świąteczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawa i efektowna karteczka!!!

    dziękuję za udział w stonogowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna i tradycyjna kartka :)
    Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam Świątecznie
    Karolina DT digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa forma kartki, dziękuję za udział w wyzwaniu Digi scrap

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny króliczek, śliczne są te przytulaski.

    OdpowiedzUsuń