8 września 2011

Pierwsza tura królików


Przedstawiam moje pierwsze króliki, które powstały ponad rok temu. Zaczynałam od szycia maluchów, które mierzyły około 20cm (nie wiem dokładnie, ile, bo wszystkie poszły w świat mimo swej krzywości, więc nie mam możliwości zmierzenia). Szybko jednak okazało się, że szycie takich małych form z moimi marnymi zdolnościami krawieckimi (były to moje pierwsze przygody z maszyną) bardzo mnie frustruje, więc zmieniłam wykrój na większy - tutaj szło mi już łatwiej, więc do maluchów więcej nie wracałam. Duże króliki mierzą około 35cm.

Na zdjęciach poniżej para małych królików - ostatnie prace w tym rozmiarze. Przepraszam za złą jakość zdjęć - robione były komórką, mój aparat wtedy był na wakacjach.





Na koniec zbliżenie na pierwsze duże króliki: 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz